Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pekr
#261687
Købt i Hifiklubben for omkring et år siden. Fremstår som nyt, inkl. tilbehør og kvit. Ingen burn in eller andet.

Sælges for 15000kr.

Befinder sig på Stevns, ca. 15 km syd for Køge.
Af bromberg
#261691
Nu ved jeg ikke hvor fast du er på prisen. Men med et b/c7 til 18.xxx kr tror jeg det blir svært.
Jeg kunne være interesseret, men så skal prisen lidt ned.
Din vare - din pris naturligvis uanset:)
Af Coolsmarti
#261698
Du skal nok vente et par dage med at sælge når B7V kan fåes til 17500 kr. nu her.
Af Hbar
#262423
Hvorfor sælge for at få et minimalt bedre Oled TV. Svært ved at se fordele som retfærdiggør prisen i et evt. B7 65"
Brugeravatar
Af bbplayer
#262425
Hbar skrev:Hvorfor sælge for at få et minimalt bedre Oled TV. Svært ved at se fordele som retfærdiggør prisen i et evt. B7 65"
Jeg tror ikke man behøver retfærddiggøre salg og køb af nyt, der er mange som skifter en gang om året.

Skærmene skifter jo næsten lige så hurtig, og når de bliver smartere så bliver forbrugeren det også måske også bare lidt for smart, det er jo så ens eget problem.

Som meget andet, så er tv skærme en dyr hobby og man behøver ikke begrunde at man skifte hvert år, hvis det er det ypperste smarteste og bedste man søger. Og så lider 6 serien jo af det forfærdelige problem med Dolby Vision 60hz, det kan vi andre også se er et mega problem, vi græder gerne hver nat, og man år frem men mest fordi andre bruger det som begrundelse :) Står ens tv perfekt, så er dolby vision jo ikke nødvendigvis et plus og igen skal det kalibreres for at blive bedre ;(
Af pekr
#262429
Jeg skifter generelt tv hvert år, eller når det kribler i mine fingre. Så der er ikke så meget hokus pokus i det?
Af Coolsmarti
#262432
pekr skrev:Jeg skifter generelt tv hvert år, eller når det kribler i mine fingre. Så der er ikke så meget hokus pokus i det?
Jeg gør lidt det samme, bare med biler, man skal helst ikke tænke FOR meget over det :D

Held og lykke med salget!
Brugeravatar
Af bbplayer
#262435
Coolsmarti skrev:
pekr skrev:Jeg skifter generelt tv hvert år, eller når det kribler i mine fingre. Så der er ikke så meget hokus pokus i det?
Jeg gør lidt det samme, bare med biler, man skal helst ikke tænke FOR meget over det :D

Held og lykke med salget!
Helt enig, vi køber biler hurtigere end vi skifter skærmen :) Så jeg synes det er helt ok, bare lidt surt hvad man betaler i nedslag, præcis som man oftest gør på bilen efter 1 år, det er alligevel en net sum penge.