Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dare_Devil
#252067
Jeg får et af de "klassiske" Sony X85C TV i 55" i overskud inden så længe. Jeg ved ikke helt, om det skal sælges eller gå til noget familie. Hvad bør sådan en koste?

Det er ~ ét år gammel, skal afhentes i Aarhus og jeg er første ejer. Kvittering og originalt tilbehør haves, original emballage haves ikke.
Af janbau
#252075
Altid svar at bedømme prisen på sådan en fladskæm.

De gik for 6000 kr. til sidst i ny salg , har den selv og er ganske tilfreds med den.

Find evt. en i familien og find din pris . Eller prøv salg i DBA. med en pris på små 4500 kr. har lige set en til 4000 kr. ved at google mig frem.

Sjovt nok også fra Århus i dag
http://www.dba.dk/led-sony-x85c-55-perfe/id-1034340789/
Af Dare_Devil
#252076
Det er min ;). Jeg vidste ikke helt, hvad der var realistisk, men jeg tænkte at jeg kunne altid sætte den til 4k (det vil jeg godt sælge for). Men hvis det er helt urealitisk, går den nok til en i familien. Det er jo en dejlig skærm :).

Men man kan jo få nye 4k UHD skærme til ~ 6k, så derfor blev jeg lidt i tvivl om, hvor meget den egentlig er værd. Og på DBA skal man helst vide det, for folk byder som vinden blæser :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#252086
Folk skambyder på DBA uanset hvad. Der hersker en mentalitet om, at man absolut ikke vil betale det en vare er udbudt til uanset om prisen er fair eller ej.

Jeg er så træt af at sælge varer derinde og efter at folk havde skambudt et sæt Beolab højttalere i en uge (vi snakker <3.000 kr for Beolab 8000), så satte jeg dem på knægtens værelse i stedet. Så må han være den sejeste i 0.B med Beolab 8000 til at spille Markus & Martinus på... sorry for OT.
Af Beckham
#252089
Jeg fik på DBA 3800 for min 2014 60" Sony...og det var ikke en 4K. Så en 2015 4K burde vel godt kunne trække 4.000?