Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246677
Pris: 5000kr eller højeste bud over
Kun afhentning (Kbh NV)
Oprindelig købskvittering fra Tapeconnection haves

Fejler intet. Fjernbetjening, 2x active shutter 3D briller og drejefod medfølger.
#247172
DDK 5000 er rent tyveri :D
Jeg har selv et 55" VT50 og forstår egentlig ikke hvorfor du skifter det ud.
Sammenlignet med de eksisterende LCD(LED) TV jeg har set skal man op i OLED klassen for at få noget der blot matcher.
Især hvis der skal vises andet end stillbilleder. 8-)
#247180
Jeg kommer fra et VT20 til et 780DX, og kan absolut ikke se det skulle være en forringelse, at gå fra plasma til lcd. Min nye skærm står bare pisse godt.
#247183
coffee skrev:Jeg kommer fra et VT20 til et 780DX, og kan absolut ikke se det skulle være en forringelse, at gå fra plasma til lcd. Min nye skærm står bare pisse godt.
Interessant! Med betragtningen Plasma vs. lcd.

Det er DX750 med twintuner skriver Rasmus'.

"DX750 er uden twin-tuner, men findes også i en DX780 variant med twin-tuner. Det er billedmæssigt samme skærm."


Topanbefaling af FP:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1464239586

Og 8/10

http://www.trustedreviews.com/panasonic ... 750-review

Samt ros for dets "Black level"
http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx50dx75 ... 034309.htm

Ligger omkring de 10 K for et 50".
#247192
Stop nu jer selv, der er skrevet oceaner af linier på dette forum om LCD vs Plasma.. lav jer egen tråd om det hvis i vil..

Manden her har sat sit tv til salg, og det er det relevante i denne tråd..
#247193
BrunoB skrev:DDK 5000 er rent tyveri :D
Jeg har selv et 55" VT50 og forstår egentlig ikke hvorfor du skifter det ud.
Sammenlignet med de eksisterende LCD(LED) TV jeg har set skal man op i OLED klassen for at få noget der blot matcher.
Især hvis der skal vises andet end stillbilleder. 8-)
Jeg HAR faktisk skiftet det ud med et OLED. Havde oprindeligt tænkt mig at bruge VT50'eren i soveværelset men fandt ud af jeg aldrig fik det brugt der alligevel. Så kunne det jo lige så godt få en ny glad ejer.
#247194
Grandahl@
Du har helt ret. Jeg undskylder mange gange, for at være lidt uden for emne, og gøre dig fornærmet. Jeg følte bare det var nødvendigt, at komme med et tillægssvar, på et svar.
#247204
Jmog skrev:Jeg HAR faktisk skiftet det ud med et OLED. Havde oprindeligt tænkt mig at bruge VT50'eren i soveværelset men fandt ud af jeg aldrig fik det brugt der alligevel. Så kunne det jo lige så godt få en ny glad ejer.
Ja så forstår jeg det bedre.
Men jeg synes stadig at for de 5000 får man et super TV - der osse er super når billedindholdet bevæger sig :)
#247207
Undskyld jeg går off topic, men hvordan synes du så billedkvaliteten ved dit nye OLED (LG B6?) er ift. VT50? Kan du se forbedringer i billedet, eller er det mest designet af skærmen, som er løftet?
#247209
Billedet fra fremragende før. Nu er det fantastisk :-)

Min primære årsag til at købe det var at jeg havde brug for et større TV, så det var lidt en satsning om jeg ville være lige så glad for OLED som for plasma og det er jeg helt klart.
#247210
Lindberg skrev:Undskyld jeg går off topic, men hvordan synes du så billedkvaliteten ved dit nye OLED (LG B6?) er ift. VT50? Kan du se forbedringer i billedet, eller er det mest designet af skærmen, som er løftet?
Det er sgu ikke off topic :D
Det var lige præcis det spørgsmål jeg glemte at stille. ;)