Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kruga
#246178
http://www.lg.com/dk/tv/lg-55EA870V

Sælges købt Januar 2016.

Giv et realistisk bud og lad os se om vi kan mødes et sted.

Ikke ryger hjem og virker som det skal, har dog tre pixelfejl ved blå skærm, ses ikke ved almindelig kiggeri.

Incl. orginalt medfølgende vægbeslag.
Senest rettet af kruga 22. feb 2017, 22:47, rettet i alt 2 gange.
Af Theis Jensen
#246469
Jeg tvivler på en pris over 5000 kroner, da 4K og HDR er efterspurgt i dag, og da LG OLED 55" B6 sælges for under 12000 kroner fra nyt. 5000 er måske endda ret optimistisk.
Af Grandahl
#246478
Det er da ikke i orden at prøve at sælge et tv, og ikke nævne de fejl det har.. Hvad er det for noget?
Af kruga
#246479
Du har helt ret, og ærligt sagt havde jeg glemt alt om pixelfejl, indtil i aften da jeg fik mig forvildet ind på mobilen for at tjekke denne tråd her til aften.

Ja det er samme skærm, og nej det skal naturligvis oplyses.

Tro det eller lad være, men det er sandheden.

Er først kommet retur til pc nu og kan redigere mit indlæg.
Brugeravatar
Af hans123
#246491
Med pixelfejl er tv efter min mening intet værd.

Når man først får øje på sådanne fejl ses de hele tiden.

Det er jo en vurderings tråd og dette er min personlige vurdering set som evt køber.
Af kruga
#246497
Jamen du har nok ret.

Dog kan man reelt ikke se det ved tv kiggeri. Opdagede det kun dengang fordi jeg lavede en test med helt blå skærm og stod helt tæt ved skærmen.
Det er ikke som ved de gamle LCD/Plasma skærme hvor der er en død sort pixel hele tiden. Det ville jeg sgu ikke selv kunne holde til..

Og havde sgu glemt alt om det indtil i går.

Hmm, ryger sgu nok bare i soveværelset så.

Tak for info..