Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245409
Hey!

TV'et er købt i slutningen af 2012 til 25.000 - MEN, for et par dage siden opdagede jeg to hvide streger der løber vandret igennem billedet. De er vel 50cm lange, men ses kun på bestemte tidspunkter. Man kan f.eks ikke spotte dem på billedet her, men de er der. Jeg går næsten udfra, at dette er en defekt og dermed gør tv'et værdiløst. Det er jeg helt indforstået med. Men er der et realistisk beløb, som man ville kunne forlange? Hvis det intet værd er overhovedet, så forærer jeg det selvfølgelig væk til én i familien.
Vedhæftede filer
20170203_130925_resizeddrd.jpg
20170203_130925_resizeddrd.jpg (198.55 KiB) Vist 1373 gange
#245413
Det kunne nok være et par kroner værd til en spilkonsol på et ungdomsværelse, men én fejl kommer nok sjældent alene og med så mange år på bagen, så ville jeg personligt ikke give mange basseører for det. Vi snakker under 500 kr. hvis det var mig, der skulle have penge op af lommen - afhængigt af hvad det er for en fejl naturligvis. Det er svært at gisne om når du ikke har close-ups af fejlen.
#245416
Torben Rasmussen skrev:Vi snakker under 500 kr. hvis det var mig, der skulle have penge op af lommen - afhængigt af hvad det er for en fejl naturligvis. Det er svært at gisne om når du ikke har close-ups af fejlen.

Man kan ikke tage billeder af stregerne, for de grænser til at være usynlige. Jeg lader den stå, og så kan folk ellers komme med prisidéer. Man er også velkommen til at komme forbi at se det live og vurderer det.