Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#245331
Min kone har arvet min 6S'er, så nu er 6'eren blevet lidt i overskud. Den er købt i 2014 omkring juletid, så garantien er netop udløbet.

Der er ingen defekter på telefonen. Den har været i et sleeve det første år og i et full-cover det andet år, hvor et eller andet i min kones taske dog har lavet nogle knappenåls-størrelse mærker helt oppe i toppen af metallet, som det eneste sted coveret ikke lige dækkede (se billede af top herunder). Skærmen er uden ridser og bagsiden har ikke så meget som et fingeraftryk. Alt fremstår originalt og intet har været skiftet ud.

Jeg tænker, at en pris omkring 2.400 kr. er passende. Ser jeg på DBA, så gør det telefonen til den billigste af sin slags, som ikke har en flækket/uoriginal skærm eller andre latterlige defekter.

Der medfølger alt originalt tilbehør i form af lader, ladekabel, og øreplugs. Jeg har endvidere et dBramante1928 cover i læder, som man må få med, hvor en del af plastic'en i inder-delen brækkede af under afmontering af telefonen. Det sidder dog stadig fint på telefonen, så det må være op til køber om man vil have det.

Befinder sig i Glostrup. Sælges uden privat reklamationsret.
ip6side2.jpg
ip6side2.jpg (51.84 KiB) Vist 680 gange
ip6side1.jpg
ip6side1.jpg (54.37 KiB) Vist 680 gange
ip6top.jpg
ip6top.jpg (51.99 KiB) Vist 680 gange
#245337
Jeg er som udgangspunkt ret afvisende overfor bud lavere end de 2.400 kr. med mindre man kan diske op med argumenter, der går lidt videre end "fordi jeg er nærig" eller "jeg VIL ikke betale den pris du har fundet på".

De modeller jeg kan finde på DBA, som koster mindre end dette, har ret seriøse mangler (såsom uoriginale skærme/batterier) eller er direkte defekte. Til din pris kan du nok finde en med en knust skærm eller defekt batteri, så hvis budgettet ikke rækker længere, så er det ikke min telefon du skal se på.

Edit: solgt.