Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kennyiver
#246052
MSkytte skrev:Hej Kenny

Har du billede af dit setup som det ser ud nu? Jeg er interesseret, men skal have konen med på at 65" er en mulighed (har på nuværende tidspunkt et 42" Panasonic PX80) :)

Mvh
Michael
Hejsa Michael, jo værsgo :)
http://forum.recordere.dk/iversens-stue ... 4.html?KW=
det er en god skærm du har! Den var min første plasma skærm, den kører iøvrig i nu hos min onkel.
Du går ikke galt i byen med en 65 idag, og slet ikke hvis du sætte HD eller 4K indhold på den. :)
Af MSkytte
#246076
Tak for linket. Det giver et godt indtryk af størrelsen. Tror dog stadig der skal noget seriøs overtagelse til for at få hende til at acceptere et tv der er ca. en halv meter bredere end det vi har nu O-O :D
Af Kemce
#246092
Hej vil du bytte med min OLED B6V 55" plus penge Self. Tv'et et 10 dage gammelt.
Af Ryan Anders
#246135
Hej Kennyiver
Dit LG Oled 65E6 hænger flot :-) Hvilket vægbeslag har du brugt? Jeg har min 65E6'er stående på en Frislev reol og tænker på at hænge det 8-10 cm over reolen.
Af -DC-
#246155
sokken skrev:
Turbo skrev:
F. Nielsen skrev:Skal vi lave en hurtig handel og afhentning i morgen? Men vi skal noget under 20.000 kr.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-3160524/ ... ch=lg+65e6
PT. står det til 25k - du vil noget under 20k, jeg kan ikke lide folk der prøver at tage røven på andre folk, de folk burde skamme sig F. Nielsen.
Det er da ikke at tage røven på nogen ved at byde på et tv. Så er det da lige meget hvor lavt budet er. Det er da stadig bare kun etbud
Enig. Man skal ikke lave en salgs annonce, og så blive fornærmet over de bud der kommer (dårlig forhandlings teknik). Det er næppe sælgers marked i det her tilfælde ;)

Kunne dog forstå hvis det var skambud, hvilket ikke er tilfældet her...
Senest rettet af -DC- 16. feb 2017, 17:32, rettet i alt 1 gang.
Af -DC-
#246156
MSkytte skrev:har på nuværende tidspunkt et 42" Panasonic PX80) :)
Du vil sidde med tårer i øjnene af bare glæde, hvis du går over til full HD, og specielt 4K.

The 'brick' PX 80, har jeg også haft. Super lækkert tv ellers.
Af Kennyiver
#246246
Ryan Anders skrev:Hej Kennyiver
Dit LG Oled 65E6 hænger flot :-) Hvilket vægbeslag har du brugt? Jeg har min 65E6'er stående på en Frislev reol og tænker på at hænge det 8-10 cm over reolen.
Se først din besked nu, beklager! :)
Det er ved at være 3-4 gammelt, så husker ikke navn eller model.
Ja, det ser flot ud når det hænger, bestemt! :)
Af kragh
#246533
Kemce skrev:Hej vil du bytte med min OLED B6V 55" plus penge Self. Tv'et et 10 dage gammelt.
Hej. Det kunne jeg godt være interesseret i, hvis det er E6 55" du søger?
Af Kennyiver
#246609
Hvis jeg fjerner min mindste pris, hvad vil i så mene at prisen skal sættes til for at sælge den?
Af bromberg
#246612
Umiddelbart tænker jeg du skal lige under 20.000.
18.500kr måske. Jeg tror folk lige nu forventer den alligevel ryger derned.
Det virker til folk er lidt tøvende på oled lige pt, hvor priserne svinger som benzinpriserne - nærmest dagligt. Så den skal nok under hvad folk forventer den lander på alligevel.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246615
Jeg tror også vi skulle derned før jeg ville finde den interessant. De nye modeller er lige på trapperne, og folk lurepasser nok lidt indtil priserne er set live på en hjemmeside - ikke mindst på konkurrenternes modeller.