Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kennyiver
#246246
Ryan Anders skrev:Hej Kennyiver
Dit LG Oled 65E6 hænger flot :-) Hvilket vægbeslag har du brugt? Jeg har min 65E6'er stående på en Frislev reol og tænker på at hænge det 8-10 cm over reolen.
Se først din besked nu, beklager! :)
Det er ved at være 3-4 gammelt, så husker ikke navn eller model.
Ja, det ser flot ud når det hænger, bestemt! :)
Af kragh
#246533
Kemce skrev:Hej vil du bytte med min OLED B6V 55" plus penge Self. Tv'et et 10 dage gammelt.
Hej. Det kunne jeg godt være interesseret i, hvis det er E6 55" du søger?
Af Kennyiver
#246609
Hvis jeg fjerner min mindste pris, hvad vil i så mene at prisen skal sættes til for at sælge den?
Af bromberg
#246612
Umiddelbart tænker jeg du skal lige under 20.000.
18.500kr måske. Jeg tror folk lige nu forventer den alligevel ryger derned.
Det virker til folk er lidt tøvende på oled lige pt, hvor priserne svinger som benzinpriserne - nærmest dagligt. Så den skal nok under hvad folk forventer den lander på alligevel.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246615
Jeg tror også vi skulle derned før jeg ville finde den interessant. De nye modeller er lige på trapperne, og folk lurepasser nok lidt indtil priserne er set live på en hjemmeside - ikke mindst på konkurrenternes modeller.
Af CFE
#246619
Jeg mener også (stadig) det skal under 20k, som jeg skrev i det første svar i den her tråd. Nu er der åbenbart mere konsensus omkring den fornemmelse af en eller anden grund.

På det tidspunkt så jeg faktisk et helt nyt uåbnet E6 65" på DBA til 21k, derudover, som jeg nævnte i det første svar, koster B6 modellen fra ny omkring 20k (stadig) og udover soundbaren er der ikke den store forskel.
Af KBW
#246620
Der er lige verdens bedste 3D i forskel mellem B og E!

Jeg kunne godt finde på at udskifte min 65B med et 65C.

Husk på 2017 modellerne bliver uden 3D!
Af Waterloo
#246660
Til hvilken pris vil du sælge den? Jeg har et LG OLED65E6V stående, men har seneste returret til på onsdag. Har en lille Suzuki Swift uden anhængertræk, så det bliver måske et problem med at få den fragtet hjem.
Skal mit tv retur skal jeg give besked mandag formiddag til forretningen pga. bestilling af fragtmand til onsdag.
Af Kennyiver
#246682
Waterloo skrev:Til hvilken pris vil du sælge den? Jeg har et LG OLED65E6V stående, men har seneste returret til på onsdag. Har en lille Suzuki Swift uden anhængertræk, så det bliver måske et problem med at få den fragtet hjem.
Skal mit tv retur skal jeg give besked mandag formiddag til forretningen pga. bestilling af fragtmand til onsdag.
Har sendt dig en besked.
- kenny
Af Kennyiver
#246683
Jeg takker for indlæggene og jeres bud.
Jeg vil gå i tænkeboksen og finde ud af hvad jeg vil med skærmen : )
Af Kennyiver
#247717
Solgt.
Jeg har fundet min 65" Panasonic Vt50 frem igen og vil bruge den i indtil jeg har fundet ud af hvad jeg vil. :)
Lidt ironisk fik jeg min bestilte planet Earth 2 UHD igår, samtidig med at tv'et blev afhentet. Jeg ser da frem til at se den i UHD, men jeg er meget imponeret over billedekvaliteten på bluray diskene på min plasma. Billedet står stadig utrolig skarpt og smukt på den og man kan godt stille sig selv det spørgsmål hvorfor man egentlig opgradere når, når man synes at billedet står flot og tilfredsstillende på sit HD tv. Jeg vil i hvertfald den her gang tage min tid til at finde dens afløser og ikke hoppe på et pludselig tilbud. :)