Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ksc
#264963
Hej forum,

Så blev stuen malet og selvfølgelig væltede mit 42" på vejen og smadrede. øv. Budgettet er ikke til oled endnu desværre (det bliver næste år) så jeg tænkte noget i retning af 50" VT50 eller GT50 som midlertidig løsning.

Har I noget til salg eller måske noget der skal skiftes snart ? helst i Københavnsområdet.

hilsen,
Kaspar
Af ksc
#265191
Mange tak :-) Jeg venter lige lidt og ser, om der skulle dukke et andet op. Alternativt skal jeg ha arrangeret fragt fra Århus. Tætteste jeg kommer foreløbig er nok Vejle.
Af Basto
#265949
Det tog ca 10 sec at søge på dba
Da jeg så de første 15 brugte 50 tommer skærme til salg. Stoppede jeg med at tælle. Der går lidt af det hele herinde hvis folk stiller spørgsmål pga dovenskab

Mvh Michael :(
Af ksc
#265980
Ingen problem - jeg har nu været dem ret grundigt igennem. Jeg jager stadig VTxx, men jeg synes 3000,- som nogle forventer er lige i overkanten. Så vidt jeg kan se herinde er 1500,- mere realistisk. Det var også derfor jeg efterlyste igen herinde :-) Måske jeg skal justere min forventning til pris ?