Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#7563
ph0ton skrev:Nogen der ved hvor mange kan se TV'et "live" ?.

Man kan godt fjerne foden right? Den ser ikke så pæn ud...

UHHH... man kan styre TVet via RS232 NICE!. En sej ting, når man nu er lidt elektroniknørd :)
Kan nogen fortælle hvordan foden fjernes, jeg har fået afmonteret selve fladen med drejemekanismen, men har stadig et firkantet stykke af foden på ca. 7x19 cm hængende under skærmen. Det ser ikke så godt ud når man nu har hængt den op på væggen.

Der sidder to skruer i bagsiden af foden, lige under kabelsamleren,men med disse løsnet er det ikke umiddelbart muligt at rokke foden af.
Af jammerdk
#8343
Kig under TV'et den lille box som du omtaler sidder fast på en stor metalbar ;;) .....Det er faktisk hele denne du skal have af og ikke kun foden og den lille box......mener det er 6 skruer der skal ud for at det kan lykkes :)
#8962
ph0ton skrev:Nogen der ved hvor mange kan se TV'et "live" ?.
Jeg var inde og kigge på Elgigantes hjemmeside. De havde andre LG modeller, men ikke nogen LB1.

Nogen der ved hvilken butik i Københavns området der har dem stående ?
Af ChrisJJ
#9286
Du kan formentligt se tv'et i Fields.

Vil lige sige til alle dem som oplever at deres LB1R brummer/piver/hyler o.a. at jeg har haft samme problem. JEg har for 2 uger siden modtaget det retur fra DTC som har fixet tv'et for mig. Nu siger det ikke en lyd :p

Jeg kan kun give anmelderen ret. Det er et fedt tv. Jeg har ikke haft problemer med at det rykker frem og tilbage. Der er en indstilling i servicemenuen, der hedder orbiting. Den kan indstilles til at rykke x pixels hver x sekundt. (hold menu knappen på fjernbetjeningen og tv'et inde samtidigt i 5 - 6 sekunder)

Hvis der er nogle der vil vide mere om brummelyden så kan jeg anbefale en tråd på recorder.dk hvor dette problem diskuteres livligt.