Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af oakie
#36944
Mine Indtryk af Samsung 245T.


Skulle skifte min gamle 22" 226BW ud med en større 24" model. Efter at have læst en masse reviews blev jeg enig om at jeg ville prøve Dell E248WFP, men var slet ikke tilfreds med den monitor.
Farverne kunne jeg ikke lide, og ifht. den gamle samsung 226 BW var de elendige, tilbage med den.

Skærmen skal bruges til film, tv, gaming, ps3...

Såå stod valget imellem 2408WFP og Samsung 245T. Jeg valgte at teste sidst nævnte pga. dellens problemer, og da jeg havde mulighed for at købe den for 5300 kr.

Ergonomisk Standeren kan indstilles på alle mulige måder, ligesom dells top modeller, så ikke noget at klage over der.

Design: Jeg har altid kunne lide Samsungs design, så en pil op der...

Billed: Så kom testen, efter at have starte min pc op kom billedet fra, Wauuuu tænkte jeg, endelig gode farver, massere af indstillinger til at kalibere monitoren og andre features som PIP etc.

Indputs: Med muligheder for hdmi, dvi, vga, svhs, audio, usb, har monitoren alle de indput man måtte ønske. Ved 1080 p har monitoren også 1:1 pixelmapping.

Det Negative: Tja ud over prisen er lidt pebert, man kan jo få en rimelig 32 " lcd skærm til de penge, så er det at den brummer lidt. Jeg bor i århus midtby så jeg kan næste ikke høre det.
Desuden har jeg læst ufattelige mange reviews af pc monitore, og den perfekte monitor findes endnu ikke derude, men denne er tæt på.

Alt i Alt vil jeg give den 4 med pil op ud af 5 stjerner, pga den meget svage summen.

Oak

ps. nu mangler jeg bare at finde nogle fed højtale jeg kan sætte til monitoren.
Af Flemming2000
#37260
Hva med lidt screenshots af dyret i action?
:)

MvH
Flemming