Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tewic
#36403
Min lille anmeldelse af skærmen:

Så har jeg da haft skærmen i lidt over en uge nu.

Generelt er jeg ganske tilfreds med mit køb, men vil da lige skrive lidt +/-

+ Ekstremt fedt design
+ Vejer lidt (samme vægt som min LG L1982U)
+ Mulighed for at slukke powerlampen vha. skærmens menu
+ Lækker måde at skærmen kan dreje i selve foden, så er det nemmere at dreje skærmen så andre kan se.
+ Responstid: jeg kan ikke mærke nogen forskel fra denne skærm og så min LG L1982U - og det er testet i Unreal Tournament 3 (har i flere år været danmarks bedste i UT2004 og nu UT3), CoD4, Command & Conquer 3 - kort sagt: det er (sammen med min L1982U) den hurtigeste TFT jeg har prøvet - vil tilfredsstille enhver hardcore gamer.

- "Korte" kabler (de var en 5cm kortere end til min LG L1982U, og de skal desuden monteres oppe bag i skærmen, i stedet for bag på foden, så der ryger endnu en 10 cm), det gør at jeg ikke kan føre dem gennem mine kabelskjulere desværre.
- Embelagen åbnes i siden, ikke i toppen. Det var det samme med min forrige LG skærm, det er dumt at den åbnes i siden og ikke har nogen lukke ordning igen, da man så skal tape siden til hver gang den skal transporteres rundt.
- Farver/betragtningsvinkler: det er dog noget man må ofre når man køber et TN panel, det er dog ikke noget der som sådan genere mig, farverne er gode nok til film og spil, og betragtningsvinkler røre ikke lige mig da jeg sidder lige for, det er dog dejligt skærmen nemt kan drejes da man så nemt kan vise andre noget, lige for, uden at skulle løfte og dreje skærmen.
- Opløsningen/aspect ratio: imo er 1680x1050 (16:10 en underlig skæv opløsning( og aspect ratio), ville være lækkert med 1920x1080 (16:9) i stedet for.


Generelt set passer skærmen dog noget nært perfekt til mig, primære ting som virkelig irritere mig er kabel længden, orker dog ikke at købe nye kabler selv for at få det ordnet.

Billede af mit setup, den skærm passer jo perfekt ind (men bemærk kablerne som bare roder rundt der, ødelægger lidt helhedsindtrykket).

[img]http://www.team-dignitas.org/images/use ... 000675.jpg[/img]
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#36419
Den fiksede jeg i stedet...
Af tewic
#36425
Cool nok, nu er det jo lige ved jeg burde gøre lidt mere ud af det :P