Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af WoT
#34987
Jeg må sige som min første TFT skærm er jeg imponeret, jeg har hidtil haft en 21" philips CRT skærm som har tjent mig godt i de sidste 7 år, jeg spiller FPS,RTS og MMORPGS og ser en del film. Denne skærm er perfekt, ingen ghosting ingen input lag og ingen backlight bleeding. Den står knivskarpt og farverne er utrolig gode.super lækkert design og rigtig gode indstillings muligheder. Jeg synnes i starten også at det med knapperne ikke lyser op var et problem men ved nærmer brug af skærmen er det faktisk bare et plus at der ikke er nogen irriterende leds der lyser op i mørket når man ser film. Kalibreringen var meget nem med det medfølgende software. Har testet panelet og ingen dead pixel's overhovedet.

har spillet lidt Call of Duty 4, Asherons Call og Warcraft 3 og Mythos Beta. Jeg har også fået set et par film, og det ser rigtigt godt ud, og betragtnings vinklerne på skærmen er rigtig gode taget i betragtning af at det er et TN panel.


Dette er den bedste gamer skærm i størrelsen over 24" by far, kvaliteten af panelet er helt utroligt. I forhold til de andre TN basseret skærme fra Viewsonic og Hanns-G

EDIT: Prisen er også mere end fair jeg måtte smide 5300 kr hos nemcomputer. på edbpriser kan man få den fra 4500kr og op!