Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndreasThomsen
#2185
Jeg installerede først den nyeste Nvidia driver fra nettet, så satte jeg DVI kablet til og tændte. Så skiftede jeg til DVI kanalen og så var computeren der. Så gik jeg ind i options og fandt 1360x768, som var kommet helt automatisk derinde. Og så testede jeg faktisk bare billedet med diverse Pixel Mapping tests, og det virkede bare.

Det er sq kun når jeg kan sove at jeg ikke spiller X360 :D hehe...PGR3 er virkelig også godt...
Af Miwer
#4884
Hej Andreas.

Fed anmeldelse du har lavet - Det giver mig lidt ekstra tryghed, da jeg også selv overvejer at anskaffe mig lige netop den skærm.

Jeg har dog lige nogle ekstra spørgsmål som du måske kan hjælpe mig med. Ved du om denne skærm kan vægmonteres? Jeg kunne godt tænke mig også at anskaffe et vægbeslag, hvis det er muligt at vægmontere skærmen.

Og så skal jeg bruge skærmen til min HTPC, og alt mit tilbehør (inlk. min nuværende skærm) sidder tilsluttet en el-spareskinne, som er styret af computeren. Hvis jeg skal slutte LG skærmen til denne, så skal skærmen jo også kunne tænde af sig selv igen, hvis den har været slukket på 220V stikket (strømskinnen). Dvs. med tændt skærm på DVI input, sluk på strømskinnen, og så kunne tænde automatisk på DVI input, når man tænder for strømskinnen igen. Dette vil være det optimale i mit tilfælde. Kan jeg evt. lokke dig til, allernådigst, at teste for mig om den kan tænde automatisk? :)

Mvh.
/Miwer

Edit: Jeg har fået svar på mine spørgsmål. Skærmen kan væg monteres ved "Vesa 200" standarden, som mange beslag og skærme følger, og kan tilsyneladende tænde selv, hvis slukket på den måde jeg beskrev. Jeg var en tur i Elgiganten i dag og få mig en lille snak med en ekspedient, og vi testede det med sluk/tænd.