Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af storeo
#133203
Jamen lækkert... skal jeg spørge efter dig? HEHE... 8)
Af Ronni R.
#133204
hehe nu er jeg der ikke fra 10-20 hver dag.. :) men hvis jeg er der kunne du jo med fordel gøre det.

jeg har trods alt en ide om hvad du skal bruge :)
Af storeo
#133206
Er du derude i morgen og evt. fra hva tid? HEHE... du kan bare skrive til mig på: 20 27 88 68
Af causelessmeteor
#133577
Jeg vil meget gerne vide om hvad det blev til af de 2 modeller, for skal nemlig selv til at købe ny fladskærm sidst på måneden... kunne være rart at vide hvordan ps507705eren ser ud til ps3 spil. Og 3D´en trækker, men hovedsageligt er det til gaming og blu-ray film.
Af storeo
#133580
Jamen jeg vælger 7705'eren.. da den har den bedste farve - til spil for man også meget mere ud af den da man ikke vil opnå så meget input lag som fx. 6005'eren har...

Så derfor vælger jeg 7705'eren 8)
Af Mysen
#133586
causelessmeteor skrev:Jeg vil meget gerne vide om hvad det blev til af de 2 modeller, for skal nemlig selv til at købe ny fladskærm sidst på måneden... kunne være rart at vide hvordan ps507705eren ser ud til ps3 spil. Og 3D´en trækker, men hovedsageligt er det til gaming og blu-ray film.
Det kan du læse om i 1000 andre tråde, samt test og brugernameldelser, der er skrevet af dette tv.

Bluray er spidskompetencen for C7705. Spil klarer den rigtig godt med lavt input lag. Til gengæld er dette på den noget dårligere standardprofil, der forringer sortniveau og giver skæve farver. Og så skal man være opmærksom på ikke at spille FOR længe på det samme spil i FOR lang en periode.

C6005 lider meget af input lag, og hvis PS3 er en vigtig del af forbruget, er der mange mere egnede skærme..
Af josve
#133771
har købt et 7705 og kan ikke anbefale da det laver stærk retention.
Af storeo
#133871
Ombestemte mig selv ude i butikken... og har derfor valgt 6005'eren... den kommer på torsdag.. så glæder mig helt vildt :p

Havde også for mange betænkeligheder overfor 7005'eren.. mht. retention og lign. derfor valgte jeg en LED... ville gerne have haft en af de "store" modeller.. men er FINT tilfreds med billedkvali på min kammerats 6005'er... 8)
Af SørenMadsen
#134209
storeo skrev:Ombestemte mig selv ude i butikken... og har derfor valgt 6005'eren... den kommer på torsdag.. så glæder mig helt vildt :p

Havde også for mange betænkeligheder overfor 7005'eren.. mht. retention og lign. derfor valgte jeg en LED... ville gerne have haft en af de "store" modeller.. men er FINT tilfreds med billedkvali på min kammerats 6005'er... 8)
Skriv lige tilbage om hvad du syntes om den? Hvordan har den det med vertical billedegang? Kan den 100hz motor følge pænt med der?
Af JesperAndersen
#135263
josve skrev:har købt et 7705 og kan ikke anbefale da det laver stærk retention.
- SURT! Må jeg spørge til hvor længe du har haft TV'et ? - Og hjælper det ikke at bruge dets "ruller" `
Af lennon
#136368
JesperAndersen skrev:
josve skrev:har købt et 7705 og kan ikke anbefale da det laver stærk retention.
- SURT! Må jeg spørge til hvor længe du har haft TV'et ? - Og hjælper det ikke at bruge dets "ruller" `
Lyder underligt . Ikke at der forekommerr retention i en eller anden grad på 7705 - specielt i 50" udgaven .Men de fleste testhold har dog foretrukket denne kontrolerede retention og PS50C7705´s billedkvalitet - frem for LCD konkurrenternes issues og overall dårligere billedkvalitet.
Der kan selvfølgeligt ha været et defekt produkt . .