Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stuf99
#126842
Hvor mange DVB-T tunere er der i tv'et? Jeg tænker lidt i forbindelse med, om man kan optage på en kanal, mens man ser en anden.
Af Mysen
#126846
Det kan man ikke. 1 tuner af hver slags.
Af MadMartigan1978
#126860
stuf99 skrev:Hvor mange DVB-T tunere er der i tv'et? Jeg tænker lidt i forbindelse med, om man kan optage på en kanal, mens man ser en anden.
Det kan man ikke nej, men du kan bruge HDMI indgangene, mens du optager.
Af Tazzyted
#126874
Skal man gøre nogle specielle indstillinger for at kunne bruge HDMI mens man optager på den amlindelig tuner. Jeg synes jeg har prøvet et par gange og time en optagelse og sætte mig til at se en BD disc så kommer fjernsynet og spør 5 min inden optagelsen at den er reserveret til en anden optagelse og vil skifte om 5 minutter Yes or NO og hvis man siger yes skifter den selv efter 5 minutter og siger man nej optager den ikke det planlagte !:(

Hvad gør jeg forkert?
Af sirl
#129987
Hej alle

Jeg er den MEGET tilfredse ejer af et ue46c8705, men der er dog et enkelt punkt som irriterer mig.

Kan det virkelig passe at man ikke kan sortere kanalerne i den rækkefølge som man selv vil have den i. Jeg har lavet en favorit liste, men kan ikke rokere rundt på rækkefølgen?

Og så har jeg hørt at det skulle være muligt at selv indtaste hjemmesider i internet delen, f.eks til streaming af film/serier, nogen der kender noget til dette?'

På forhånd tak
Af bobske
#130209
Jeg har også lige købt dette TV, kan kun sige at jeg er tilfreds. Jeg var dog lidt i panik i starten da standard indstillinger ikke er særlig vilde (jo måske hvis du viser det i en butik med blueplanet kørende)

Anyways, det med kunstigt unaturligt billede så det ligner noget der er optaget i et studie - yes helt korrekt, det er tilfældet MEN, som rasmus og skriver i anmeldelelsen: så er årsagen motion plus systemet som kan slås helt fra (har jeg gjort) eller sættes op manuelt til lave værdier.

Eneste problem jeg har pt er, som sirl også nævner: hvordan FA.. får man sorteret i kanalerne ?? Er sikker på der må være en løsning, det ville virke helt komisk hvis der ikke var.
Af BetteBent
#130225
Her er en kort vejledning:
1. Menu - ok
2. Antenne - ok
3. Rediger kanalnummer - aktiver
4. Gå op i kanaladministration
5. Tryk på Tools
6. og til sidst: Rediger kanalnummer

Let når man først har prøvet det ! Held og lykke !
Af sirl
#130228
Der er ikke andet at sige til sidste indlæg, om at det var da en forklaring der var til at forstå! 15 min i morges og kanaler ligger som de skal!
Mange tak...

Så er der kun lyd problemet tilbage... Men lad os se hvad Samsung evt. svarer på min mail...

I aften skal jeg forsøge at sætte tv'et op til min WiFi NAS for at se hvordan det virker som media streamer... I får lige en melding når/hvis det lykkes mig
Af bobske
#130245
Tak Bent, der var det

Nogen der har erfaring med et godt vægbeslag til tv'et ? Mit kriterie er at det skal sidde tæt på væggen. Jeg har kigget på vogels
THIN serie og så samsungs eget beslag
Af Sjavse
#130251
bobske skrev:Tak Bent, der var det

Nogen der har erfaring med et godt vægbeslag til tv'et ? Mit kriterie er at det skal sidde tæt på væggen. Jeg har kigget på vogels
THIN serie og så samsungs eget beslag
Det her er billigt, godt og meget tyndt.
http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaeg ... 23_da.html
Af hippopotamus
#134162
Er det et problem at have uskærmede højtalere tæt på skærmen?

Jeg har et almindelige (ikke sorround) højtalere som skal tilsluttes.
Af lrev 1-2
#134212
hippopotamus skrev:Er det et problem at have uskærmede højtalere tæt på skærmen?

Jeg har et almindelige (ikke sorround) højtalere som skal tilsluttes.
Det kommer jo an på dine højttalere...er de magnetisk afskærmet,eller ej?

lrev
Af sirl
#134218
Der står jo at de er uskærmede....

Men umiddelbart bør du ikke opleve de samme problemer som man ser på crt-fjernsyn (de gamle kasser) Dengang var problemet jo at magnetspolerne i højtalerne forstyrrede magnetfeltet i gittermasken. Jeg har personligt ikke oplevet problemer med at have uafskærmede højttalere stående op ad mine fladskærme. Og du kan ikke ødelægge noget ved at forsøge det.

Sæt en højtaler op til fjerneren, spil lidt lyd, og se om det influerer på billedet. Gør det ikke er det jo fjong.