Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glade
#107402
Har fået mit G20 igår aftes hjem, ang plasma buzz så har dette tv det også men jeg kan kun høre det stiker jeg knolden ned for oven og lytter, vil prøve at få andre forbi og tjekke det ud, men jeg tror desværre helt lydløst som mit gl plasma sker nok desværre ikke..

Men ellers thumbs up for et fedt tv, god lyd, nem fjernbetjning, vira link spiller sammen med samsung anlæg, troede jeg ikke faktisk, vira cast virker også rigtigt godt, legede med youtube igår aftes og er mange muligheder, skal man teste lyden så søg dj tiesto..

Mangler at teste bluray delen endnu

Minus er ved et af dr hd stil billedere fik jeg 3 grønne pletter, skal jeg ha tjekket nærmere ud og så evt støj men pt bemærker jeg det ikke men skal ha andre på besøg til at lytte..

Og så syntes jeg tvet er mere flat end jeg regne med så thumbs up, mangler så bare om det evt kan hænge på væggen eller ej, den bærende væg har på den anden side nemlig vandrør og elskab mv så ved ikke om jeg tør hænge dyret op..
Af THM
#109236
godt at høre at du ligesom mig ikke er generet af buzz. hvad er du nået frem til med de grønne pletter og bluraydelen? :)
Af McNeil
#109760
Jeg mørker heller ikke til plasma buzz, kun når en smule når jeg bruger den som PC skærm og jeg browser, og der ikke er lyd kørende... men det er så sjældent det sker.

Men personligt synes jeg at Bluray delen er fantastisk... Mange af mine venner mener jeg har ødelagt deres TV efter de har set film på det. hehe... Gengivelsen af den sorte farve er rigtig god, og billewdet er kniv skarpt. Sad og så Zombieland med normal settings. Det ligner en BBC dokumentar, i stedet for en Hollywood film, på grund af skarpheden... Men sætter du den på THX mode bliver billedet super dejligt at se på.
Af THM
#109781
lyder godt, glæder mig til min blurayafspiller kommer :)
havde det lidt på samme måde da jeg sad og så T2 på dvd, THX er simpelthen klasser bedre....