Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Camelion
#106632
Hej

Oplever du at der er forskel på billedkvaliteten når du bruger HD-boksen fra Yousee? Eller er billedkvaliteten den samme? (PS50C7705).
Af Poloko
#106683
Når man har en harddisk sluttet til kan man vælge altid at timeshifte (altså auto timeshift). Hvorfor skulle man ikke gøre dette? Gør alle ikke det?
Af Chomper
#107271
Har du fået testet TV'et med en 3D film? Jeg er lidt spændt på om det lever op til VT20'eren, som skulle være fremragende til at vise 3D
Af Larsdk
#107641
Så er der en lille update til 3D ospil test.
Af Chomper
#107712
Hvor har du denne test henne?
Af Gavin
#108256
Poloko skrev:Jeg har købt PS50C7705 og har nemt modtaget det :)

Har dog to store problemer:

1) Jeg kan ikke få undertekster (.srt) til at fungere over DLNA. De virker hvis jeg spiller det over USB fra en harddisk, men ikke over DLNA. Kan i andre det ?

2) Jeg kan ikke få .mkv fil er at fungere over DLNA. De dur også hvis jeg spiller dem over USB fra en harddisk, men ikke over DLNA. Kan i andre spille .mkv filer over DLNA ?

Må ellers sige at fjernsynet indtil nu imponerer mig vildt meget. Det er sindsyg godt ellers. De to ovenstående punkter er dog ret vigtige for mig, så håber meget det bare er mig, der ikke kan finde ud af det ;o)

mvh
Poloko
Oplever du også at billedet hopper ligesom et par andre herinde gør?
Af cgmand
#108384
Hej LarsDK

Synes ikke rigtig jeg kan finde din spiltest nogen steder.

Er den lagt i en ny tråd et sted eller..?
Af Poloko
#108457
Gavin skrev:
Poloko skrev:Jeg har købt PS50C7705 og har nemt modtaget det :)

Har dog to store problemer:

1) Jeg kan ikke få undertekster (.srt) til at fungere over DLNA. De virker hvis jeg spiller det over USB fra en harddisk, men ikke over DLNA. Kan i andre det ?

2) Jeg kan ikke få .mkv fil er at fungere over DLNA. De dur også hvis jeg spiller dem over USB fra en harddisk, men ikke over DLNA. Kan i andre spille .mkv filer over DLNA ?

Må ellers sige at fjernsynet indtil nu imponerer mig vildt meget. Det er sindsyg godt ellers. De to ovenstående punkter er dog ret vigtige for mig, så håber meget det bare er mig, der ikke kan finde ud af det ;o)

mvh
Poloko
Oplever du også at billedet hopper ligesom et par andre herinde gør?
Nej jeg oplever ingen hoppen, ej heller nogen buzzz, medmindre jeg tager øret helt op til skærmen. Men har stadig problemer med de to ovenstående punkter, som mange andre umiddelbart ikke har? Forstår ikke helt hvorfor!
Af Gavin
#108588
Poloko skrev:
Gavin skrev:
Poloko skrev:Jeg har købt PS50C7705 og har nemt modtaget det :)

Har dog to store problemer:

1) Jeg kan ikke få undertekster (.srt) til at fungere over DLNA. De virker hvis jeg spiller det over USB fra en harddisk, men ikke over DLNA. Kan i andre det ?

2) Jeg kan ikke få .mkv fil er at fungere over DLNA. De dur også hvis jeg spiller dem over USB fra en harddisk, men ikke over DLNA. Kan i andre spille .mkv filer over DLNA ?

Må ellers sige at fjernsynet indtil nu imponerer mig vildt meget. Det er sindsyg godt ellers. De to ovenstående punkter er dog ret vigtige for mig, så håber meget det bare er mig, der ikke kan finde ud af det ;o)

mvh
Poloko
Oplever du også at billedet hopper ligesom et par andre herinde gør?
Nej jeg oplever ingen hoppen, ej heller nogen buzzz, medmindre jeg tager øret helt op til skærmen. Men har stadig problemer med de to ovenstående punkter, som mange andre umiddelbart ikke har? Forstår ikke helt hvorfor!
Okay, jeg har lige bestilt idag, og er blevet lovet at det senest bliver sendt afsted på mandag så håber ikke at den skal retur! :)

Hvis du ikke har fået svar på dine problemer, så skal jeg nok prøve at kigge på det når jeg modtager min, hvis jeg da kan finde ud af det. Jeg går jo fra en gammel 32" fladskærm hvor der ikke er alle de ekstra funktioner i, så det er helt nyt for mig :)
Af Ellegaard74
#108714
Jer der har købt og fået et PS50C7705 kunne i ikke lige forklare et par ting.? :)

1. HVor meget er der af genskin/reflektioner. Her taler jeg om tændte lamper, stearinlys og evt. vinduer bag siddepladsen. (Har kun set tv'et i hifiklubben og dér ser det ud til der er rimelig mange reflektioner, men det er jo svært at se i en butik.

2. Eftersom der endnu ikke er nogen test oppe er der så nogen af jer der har fået kalibreret(evt selv) og kunne smide indstillingerne op her.?

Håber i er glade for jeres tv ;)
Af JesperSorensen
#109128
Jeg har lige fået et UE467705 og hvis PS50 har samme overflade som mit UE, så er det ubrugeligt!
ALT skinner igen, overflades er jo et stort spejl, det er da en kæmpe fadæse at lave et TV med spejlblank overflade (ja, det ser godt ud når det er slukket!)

Jeg er så ked af mit at jeg returnere det idag.
Af kjelds
#109154
JesperSorensen skrev:Jeg har lige fået et UE467705 og hvis PS50 har samme overflade som mit UE, så er det ubrugeligt!
ALT skinner igen, overflades er jo et stort spejl, det er da en kæmpe fadæse at lave et TV med spejlblank overflade (ja, det ser godt ud når det er slukket!)

Jeg er så ked af mit at jeg returnere det idag.
Jeg har selv en meget lys stue (Øverste etage og vinduer næsten hele vejen rundt i stuen) og blev i går selv lidt irriteret på min PS50C7705 da jeg så 9. afsnit af The Pacific. Her er der nogle utrolig mørke scener, hvor genskæret fra resten af stuen gjorde det næsten umuligt at se hvad der foregik. Men lige så snart de mørke scener var overstået blev jeg helt varm om hjertet, for så var genskæret væk og billedet helt fantastisk!

Billedet på denne skærm er jo helt fantastisk flot. Især når kilden hedder 720p eller derover. Kan kun sammenligne det med Pana VT20, som jeg så ved samme forhandler som jeg købte PS50'eren, og jeg må indrømme at jeg synes PS50'eren er bedre. I går aftes røg Kick-Ass på i 1080p, som har nogle af de flotteste scener jeg har set siden Sin City, og til tider faldt man helt i staver, hvor flot og fedt det så ud og glemte lidt at følge med i hvad der egentlig skete! (B

Til spørgsmålene angående afspilning af mkv filer via DLNA, så har jeg endnu ikke fået det til at virke på tv'et, men nu har jeg en PS3 som klare det problem for mig fint. Vil dog give det et forsøg mere en af dagene. Dem der har fået det til at virke over tv'ets DLNA, har i brugt et program til at dele jeres filer på computeren? Bruger selv PS3MS da den kan konvertere mkv filer til et format PS3'eren kan æde, men fjernsynet vil ikke afspille igennem det.

Inden jeg fik slået en række billedindstillinger fra, havde jeg et problem med at der kom nogle underlige kanter omkring folk der bevægede sig hurtigt hen overskærmen. Det var især tydeligt i kampscenerne i The Pacific og åbnings scenen i The Dark Knight (der hvor klovnene bryder ind i fængslet). Ved ikke om det er de problemer i taler om når i støder på at billedet "hopper". Efter jeg har slået de fleste billedbehandlings egenskaber fra, står billedet dog stadig forrygende skarpt og der er ingen kanter omkring personer længere.

Alt i alt er jeg forrygende godt tilfreds med skærmen og bliver imponeret hver gang jeg sætter en film :)

PS. Er der ikke nogen der har fiflet lidt med billed indstillingerne og kommet frem til den opsætning de mener giver det bedste billede? Jeg har ikke selv den store erfaring med opsætning af kontrast, farve, etc. så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad I synes virker bedst.
Af ajhals
#109159
kjelds skrev: PS. Er der ikke nogen der har fiflet lidt med billed indstillingerne og kommet frem til den opsætning de mener giver det bedste billede? Jeg har ikke selv den store erfaring med opsætning af kontrast, farve, etc. så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad I synes virker bedst.
Der er en gut her, der har lavet en kalibrering
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =ps63c7705
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11