Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars E
#100256
Du får ikke Justbuyit til og tjekke skærmen da den kommer fra et centralt lager, iøvrigt er det ikke bare sådan lige og pakke den ud.
Man er dårligt stillet, når jeg tænker på alt det arbejde jeg har haft med og få tingene til og passe med arbejde, fragtmænd, Lg service, mails frem og tilbage, telefonopkald osv.
Af Denner
#100258
Hej Lars.

Du er bare heldig at de har ringet til dig, mig har de ikke en gang kontaktet endnu, fejlmeldte samme dag som dig ;;)

Overvejer også at få min ordre annulleret hos Justbuyit, men kan man / vi det og hvordan har du tænkt dig at gribe det an ?

MVH
Dennis
Af Denner
#100291
Er netop blevet ringet op af justbuyit og de har lovet at der sker noget i denne uge, lad os nu se ::l
Brugeravatar
Af westahn
#100426
spændende anmeldelse! :)

har selv kigget på netop 60PK950, men jeg bliver da også skuffet over sortniveauet du kommer frem til... :o surt hvis der sidder et bedre panel i deres 50"...
og det er da ikke ret imponerende med alle de tilfælde af pixelfejl? O-O
Af Denner
#100444
Med hensyn til sort gengivelsen, så kan jeg have været uheldig at få et eksemplar der ikke helt lever op til resten af den producerede serie, det finder vi ud af hvis jeg modtager et nyt tv fra LG ::l

Ja der er åbenbart ret mange der har pixel fejl på LG skærmene, selv her i år 2010, hvilket ikke just er overbevisende og så slet ikke på LG's topmodel, kvalitets kontrollen er vist ikke helt i top.

Jeg ville klart vente med at købe en PK950 til mig og Lars ( som også har pixel fejl ) har fået ombyttet vores skærme, for den service vi har fået i forbindelse med ombytning, er mildest talt dårlig og en ombytning koster som udgangspunkt, 2 fridage fra arbejde, en hvor LG afhenter skærmen og en hvor de levere en ny.

At dette ikke gøres samme dag undre mig meget.

Well, jeg melder selvfølgelig tilbage når der sker noget nyt i min sag 8)
Af Kris77
#100511
Hejsa

Er der virkeligt ikke sket noget nyt endnu Denner?

Jeg overvejer selv købe et 60PK950N, og er derfor selvfølgeligt interesseret i hvad i nuværende ejere har at fortælle om.
Af Denner
#100516
Så skete der noget, tvet er lige blevet afhentet af Service Center Gruppen.

Godt jeg er i god form for LG's pick-up service består i at en fragtmand kommer og afhenter tv'et ved din hovedør, ikke noget med at de hjælper med at pakke eller bære det ned, det skal man selv stå for.

Desuden sender de så en mand som umuligt selv kan flytte tv'et, det vil sige at man selv skal hjælpe med at bære det ud i fragtbilen.

Så nu er jeg så nød til at tage fri i morgen også for at modtage det nye tv, som jeg håber er fri for pixel fejl, for hvis det ikke er så skal jeg igen til at tage 2 fridage for at få det ombyttet ::l
Af mbmahs
#100641
Hold os endelig opdateret...
Lægger først min ordre på pk950n'en når jeg lige har læst resten af føljetonen her :)

Pt. er jeg ikke imponeret af den "fantastiske nordiske service" fra LG Nordic...
Af Denner
#100655
Lige nu ville jeg også KLART vælge at købe en parallel eller selv parallel importere en 60PK950 og så købe en Securator forsikring til 999kr, ved siden af O-O

Så havde jeg fået fuld pixel garanti, burn-in garanti osv i 4 år, med låne tv og RIGTIG pick-up service, hvor de rent faktisk afhenter dit tv og ikke bare sender en mand i en fragtbil.

Er skuffet over den behandling jeg har fået ind til videre og håber virkeligt at LG strammer op og viser sig fra deres service mindede side, i min sag 8)

Det nye tv skulle komme i dag, hvor jeg også er nødsaget til at være hjemme hele dagen og derfor er blevet nød til at tage fri igen, nu får vi se ::l

Jeg opdatere når der sker mere 8)
Af Morten_J LG
#100705
Kære Flatpanels-brugere!

Tavsheden skal ikke ses som en stikken-halen-mellem benene fra LG’s side og jeg vil naturligvis beklage, at vores service har fejlet i et par tilfælde.
En service vi ellers høster stor ros for fra vores forhandlere, har åbenbart ikke levet op til deres ellers gode ry og rygte.
Sidstnævnte kan og vil vi gøre bedre - hvad vi dog ikke er herre over, er et uheldigt forløb med ombytning af flere skærme lige efter hinanden med pixelfejl. Dog rejser sig spørgsmålet, om der er tale om en generel fejl på både PS8000 og PK950N, hvilket jeg gerne med det samme vil mane til jorden, ikke er tilfældet.
Af Lars E
#100710
Til Morten LG

Efter at have haft to PS8000 modeller og nu to PK950N alle med pixelfejl og den sidste PK950N endda med en stor sort streg hele vejen tværs over panelet kan jeg ikke bakke op om det du skriver.
Jeg synes det er en super lækker skærm til en ordentlig pris, men kvalitetskontrollen lader meget tilbage og ønske desværre.
Det kan da ikke passe man skal igennem så mange skærme for og finde en uden fejl.
Enten har jeg bare været super uheldig eller også cirkulere der alt for mange skærme rundt med pixelfejl. Jeg tror, baseret på min egen erfaring, mest på det sidste.
Af Denner
#100717
Min nye skærm har desværre 2 pixel fejl og et par sorte "pletter" inde bag front glasset, der ud over har den noget der ligner en "støbe" fejl i øverste venstre hjørne af front glasset :((

Jeg har opgivet i denne omgang og jeg er kommet frem til en anden løsning med min forhandler, det er ærgerligt men jeg kan ikke trække flere fridage på den konto, i denne omgang 8)

Så der vil ikke blive foretaget flere målinger på 60PK950 fra min side, så tråden kan som sådan godt lukkes :(
Brugeravatar
Af westahn
#100718
Hej Morten

Syntes at det er fint at du kommer på banen her :) og håber da at du har ret mht pixelfejl, da jeres skræme er fede og til at betale, og da det er mit indtryk at andre producenter ikke har de problemer længere

Kan du evt. sige noget om hvorfor der opleves så stor forskel i sortniveauet på 50" og 60" udgaven, som du kan se i starten af den her tråd?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8