Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af phn2
#99222
Hvordan fungerer net-tjenester? Kan man eks. bruge DR nettv-afspiller?

mvh. Per.
Af pkalle
#100095
Nej du kan ikke bruge DR afspiller så vidt jeg ved.

Jeg har selv dette TV og er jeg er SUPER tilfreds. De ting som Pipper skriver som positive og negative er meget korrekt efter min mening. De 10 sek. opstart er dog ikke så slemt. De fleste TV er kun 2-3 sek. hurtigere så det er ikke noget jeg vil se som noget problem. USB recording kom helt sikkert ikke i TV'et fordi Sony var efter hvad jeg har forstået noget hurtigere ude end f.eks. Samsung som har det i flere af deres modeller. Men Samsung er først landet i Danmark for 1-2 uger siden med deres nye modeller.

En fed detalje ved skærmen er at foden kan "vinkles" som i nok har set på nogle billeder. Det er rigtig lækkert når man har et lavt TV bord som jeg har. Det kræver man løsner en skrue, "løfter" tv'et lidt op, og vinkler det. Nemt og smart.

Jeg har set ca. 10 forskellige blu-ray film på tv'et og er rigtig godt tilfreds der også. Billedet minder mig ikke om normalt LCD, men mere over i Plasma og det giver en rigtig god biograf oplevelse. Kontrasten er rigtig god, intet gråt at spotte i det sorte overhovedet.

Har også prøvet med min X-box og spillet "Burnout Paradise City" og her perfomer tv'et 100% perfekt. De 200hz er mega lækkert til konsol spil.

Så alt i alt et TV jeg ihvertfald kan anbefale. Tag ned og se det live, og bedøm selv.

//Kalle :-)
Af Jessemand
#101253
Hej.
Vedr. det manglende billede i EPG så virkede dette heller ikke på vores hos Yousee... men efter en del søgen på nettet fandt jeg en løsning som jeg desværre ikke lige husker. Men kan det passe det var noget med at stille netværksadressen på auto og lave en fuld søgning på kanaler?
Ellers super tv og jeg synes ikke tykkelsen gør noget, tværtimod synes jeg lyden virker noget bedre i denne model end et par andre vi har haft "på prøve".
;-) Jes
Af juhler
#101377
Jeg har netop modtaget mit, og er ovenud tilfreds med det!

Var lidt nervøs for betragtningsvinklerne og genskin i dagslys, men efter at have set film idag i skarpt sollys, må jeg indrømme at det er et super tv, og der ikke er de problemer med dette som jeg frygtede.

Billederne står super klart, Internet-tv fungerer upåklageligt det samme gør programoversigten digitalt også. Desuden syntes jeg ikke at menuerne kører langsomt som jeg fik at vide det gjorde.

Syntes ikke det er noget problem at det er 10 cm tykt, da mit ikke skal hænge på væggen, men bare stå på den drejelige fod som medfølger.
Brugeravatar
Af phn2
#101460
Hej.

Mht. til lag, har noget prøvet at spille fps-spil på skærmen?

mvh. Per.
Af enfen
#101491
juhler skrev:Jeg har netop modtaget mit, og er ovenud tilfreds med det!
Tillykke med tv'et :)

Hvor har du købt det henne? Jeg venter selv på, at Wupti får det på lager. Men min tålmodighed er snart slut.
Af juhler
#101499
Jeg har købt det ved min onkel som er radio tv forhandler i Gråsten. Men mon ikke alle andre forhandlere får dem hjem snart?

Mht. FPS spil, så har jeg ingen PS3 eller xbox så det kan jeg ikke svare på..
Af hx700
#111693
Hej

Kan du eller andre hjælpe mig med input til kalibrerings-indstillinger så billedet står "bedst"? :)

Jeg har læst avforums review, men kan ikke finde hans indstillinger efter kalibrering... O_O

vh
Anders