Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommyv
#907
Samsung Syncmaster 930BF

Skærmen er rigtig god til skrivebordsarbejde, dvdafspilning og de ting der forventes af en "multimediemaskine"

Mine og andres overvejelser går som regel på om man kan spille på den, mit svar som CS-spiller er, ja det kan man, men...

...CS/spillet skal køre fuldstændig flydende inden man opdaterer til en tft-skærm. Jeg var meget tæt på at droppe skærmen indtil jeg tog skridtet og opdaterede hele min pc, med grafikkort, bundkort og processor.

Jeg spiller cs i 800x600 og der er ingen problemer overhovedet. Jeg kan godt anbefale skærmen til spil, men køb den efter opgraderinger, hvis du trænger.

Det eneste minus ved skærmen er den bagbeklædning, der skal på efter Strøm- og DVI-kablerne er sat i. Den er blød og mangler ordenligt klik/låse funktion.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1055
Hvis din computer er up-to-date burde du vel ikke have problemer med at spille i native-opløsningen på 1280x1024. Oplevelsen er noget bedre hvis man ikke skalerer billedet.
Af tommyv
#1214
Det var ikke ment som en udelukkelse af andre opløsninger :)
Ja jeg kan sagtens spille i den native opløsning med min pc konfiguration og helt ned til den jeg spiller i og sikkert også lavere, med det tab af grafik, det nu medfører. 800x600 er bare min favorit i forhold til selve CS-spillet. ;)
Af hest
#2740
Spiller selv Battlefield 2, CS, World of Warcraft, Need for speed, Halflife osv på denne skærm i 1280x1024 uden trailing eller lign.

Det tog mig et stykke tid for at skifte til TFT skærme da jeg var bange for at miste kvaliteten på min gamle CRT skærm. Billedet her er utrolig skarpt, har gode farver og et flot design

Nu har jeg haft den nye skærm et par måneder og er yderst tilfreds og vil klart anbefale Syncmaster 930BF til andre gamere.