Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af samsungdk
#78702
POS skrev:bleze, du har ret !!!!

Når BD-spilleren er slukket, er parametrene følgende :
Tilstand : Film
Cellelys : 6
Kontrast : 95
Lysstyrke : 50
Skarphed :0
Når BD-spilleren er tændt, er parametrene følgende :
Tilstand : BD Wise
Cellelys : 7
Kontrast : 100
Lysstyrke : 45
Skarphed :50

Samsung, hvad er det for noget ????

Jeg mener ellers, at jeg et eller andet sted - her eller hos Recorder, har læst en menu liste over de ting, der var blevet ændret med det nye software, hvor Cinema Smooth var et af punkterne, sammer med "DK-kanaler", "TV2" tekster osv.

:o :o :o
Hej POS

BD Wise funktionen bliver automatisk sat når din BLuray afspiller tændes, Den optimer dit billede mellem din skærm og din Bluray afspiller til den bedste funktion,

Send mig en mail så sender jeg ddig en lille presentation på BD-Wise.

SamsungDK
Af samsungdk
#78703
bleze skrev:Kan man ikke opdatere software uden at skulle bruge USB stick? Fordi mit TV hænger så tæt på væggen at man ikke kan få en finger bag. Så skal man have det ned hver gang?
Hej bleze

Jeg har sat en USB forlænger på min skærm, Så jeg kan benyttet usb, Jeg skifter usb indholdet hele tiden.
Beklager jeg er lidt nørdet.

SamsungDK
Af lennon
#78705
samsungdk skrev:
bleze skrev:Kan man ikke opdatere software uden at skulle bruge USB stick? Fordi mit TV hænger så tæt på væggen at man ikke kan få en finger bag. Så skal man have det ned hver gang?
Hej bleze

Jeg har sat en USB forlænger på min skærm, Så jeg kan benyttet usb, Jeg skifter usb indholdet hele tiden.
Beklager jeg er lidt nørdet.

SamsungDK
Havde tænk den samme tanke. Samsung har i mine øjne implementeret noget af markedets mest anvendelige jpeg værktøj. Og med en USB forlænger har man ubetinget adgang til USB porten.
Af bleze
#78706
Samsung, ja men synes bare ikke det burde være nødvendigt at lede efter software online, gemme på usb, sætte usb i TV, når TV'et nu er sluttet til ethernet.

Men hvor er alle plasma TV'ene blevet af på hjemmesiden og hvorfor kan man ikke downloade noget til B850?
Af samsungdk
#78709
bleze skrev:Samsung, ja men synes bare ikke det burde være nødvendigt at lede efter software online, gemme på usb, sætte usb i TV, når TV'et nu er sluttet til ethernet.

Men hvor er alle plasma TV'ene blevet af på hjemmesiden og hvorfor kan man ikke downloade noget til B850?
Hej B

Ja hvor er de blevet af, Du kan søge på modellen øverst til højre så kommer den model frem du skal bruge.

Det er noget jeg skal tage fat i min web master på mandag.

PS. Tak for info.

SamsungDK
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#78740
POS: Jeg har flyttet din tråd til emnet: Brugeranmeldelser. På den måde forsvinder dine delte erfaringer i i mængden af indlæg i Tv kategorien og jeg er sikker på mange værdsætter en brugers erfaring med netop dette Tv.

-Rasmus Larsen
FlatpanelsDK
Af CarlErik
#80064
Hej POS
Overvejer at købe en PS50B855, men for at være sikker på den er uden støj, kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er yderligere bogstaver/tal efter typebetegnelsen.

Mvh.
Carl Erik
Af POS
#80120
Jeg tror ikke, at jeg kan komme med yderligere opklarende information, men jeg har fået konens hjælp til at tage skærmen ned fra vægen og her er, hvad jeg kunne aflæse :

MODEL : PS50B855Y1W
MODEL CODE : PS50B855Y1WXXE
TYPE NO : PS50B855
….......
GODKENNINGSNUMMER : 5641001 NTV
…............
OCTOBER 2009
S/N 880834PSA00178K


Det var hvad jeg kunne aflæse på bagsiden, men som sagt, så tror jeg ikke, at der er nogen information i disse tal.
Jeg kan fortælle, at jeg stadig er MEGET tilfreds med denne skærm.
:) :) :) :D :D :D :) :) :)
Jeg går og venter på en reol, så jeg kan få sat alt mit udstyr på plads og forbundet til alle mine højttalere. Så regner jeg med, at det hele får den rigtige WAF-faktor.
Af jbplum
#80404
Må man have lov at spørge til, hvilken pris det var muligt at få det for på Electro Days?

jbplum
Af kskruger
#80421
jbplum skrev:Må man have lov at spørge til, hvilken pris det var muligt at få det for på Electro Days?

jbplum
12995,- denne pris, var dog kun hvis du købte hos Expert i Odense, hvis du boede længere væk, måtte du betale kassen for transport. F.eks 7-800,- til København.
Af POS
#80430
Jeg betalte 12.999 DKK.
Jeg købte ikke skærmen direkte på udstillingen i Odense, men fik udfyldt en bestillings seddel, som jeg - om mandagen - bar ned til den lokale Expert her i Silkeborg. Først efter en lang snak pr. telefon mellem Expert og Samsung - fik jeg OK.
Hvis ikke jeg havde haft den udfyldte bestillings seddel, så tror jeg ikke, det var lykkedes.
Prisen var dengang 17.999 DKK, i dag står den til ca. 15.999 DKK.

Min vurdering er, at den er alle pengene værd.

Jeg havde kun "Samsung-mandens" ord for, at alle problemer var løst angående denne model. Jeg er - som jer - rystet over, så mange der tidligere har haft problemer.
Af kasperand
#80503
Andre som har haft en ligeså god oplevelse eller larmer den stadigvæk hos de fleste?

Desuden hvordan er image rentions på skærmen?
Af kskruger
#80527
kasperand skrev:Andre som har haft en ligeså god oplevelse eller larmer den stadigvæk hos de fleste?

Desuden hvordan er image rentions på skærmen?
Jeg har en 850 og har ikke problemer med støj.

Image retention, er heller ikke noget problem, jeg vil gå så langt og sige, at 850/855 lige så god på dette felt som Panasonic, som er nået meget langt på dette punkt. Dette er min 4 plasma skærm og tidligere har jeg oplevet Image retention på mine andre skærme, men ikke på mit 850.
Af lennon
#80561
Har hørt en fugl synge om en god pris på 855 hos Fona i Fredriksgade i Århus - i forbindelse m "By Night" d 27-11-2009 .