Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasperand
#80689
Nogen input på det med image rentions og konsol spil?
Af Mons
#80736
Jeg har en kammerat der har købt anlæg hos Sunaudio i sommer. Bla. nogle Acoustic Energy højttalere. De manglede imidlertid frontstoffet, men det var ikke noget problem - det skulle bare lige bestilles hjem...
Det er så efterhånden ved at være en del måneder siden - og hver gang min ven lægger vejen forbi for at høre hvor det bliver af - ja, så ender det altid bare op med en sludder for en sladder!

Frontstof til højttalere - en petitesse ville nogen måske sige - ikke desto mindre var det en klar aftale at prisen var inklusiv frontstof..

Den her sag burde Sunaudio forlængst havde fået afsluttet på en ordentlig måde!

Behøver jeg sige at min kammerat ikke ligefrem er begejstret over kundeservicen - eller rettere - manglen på samme..?!!

Personligt sætter jeg ikke mine ben i den butik igen - mage til amatøragtig kundeservice!! !:(
Af jbplum
#81685
mkirkelund skrev:Sun Audio har modellen til 12.999,-. Dette er en dansk model og alt hvad det indebærer.

http://sunaudio.dk/
Har du forbindelse til sunaudio.dk? Prøv at læse de 3-4 sidste indlæg...
Af Tranen
#83355
Nå, så købte jeg sku' også et. Og ja, det brummer alt for meget. Det må retur. Håber der ikke bliver problemer hos Cinemagic. Ellers mega fedt fjernsyn Øv øv.
Af kasperand
#83359
Tranen skrev:Nå, så købte jeg sku' også et. Og ja, det brummer alt for meget. Det må retur. Håber der ikke bliver problemer hos Cinemagic. Ellers mega fedt fjernsyn Øv øv.
Er det en B850 eller B855 du har købt? Hvor meget brummer det, hvilken afstand og hvad lyden skal stå på for at overdøve det?
Af Tranen
#83365
Hej

I 2 m afstand skal lyden stå på ca. 10. Det er klart for meget brum til at jeg kan leve med det. Har en kamarat på besøg og ingen af os er i tvivl. Nu siger han at returret ikke gælder når emballagen er brudt. Er det rigtigt. Håber virkelig at Cinemagic er venlige i morgen.
Af kasperand
#83366
Var det en B850??

Du kan godt levere tilbage selvom emballagen er brudt.
Af Tranen
#83369
Yes, det er en 850 - ikke 855. Og sidder nu og ser debatudsendelse om klima....volumen skal stå på mindst 20 for at overdøve....da lydniveauet er lavt i en debatudsendelse. Det er jo helt hen i vejret. Og nej, jeg er ikke specielt følsom overfor den slags. Lyder godt at jeg kan returnere uden problemer....håber du har ret :-)

Så skal jeg bare bestille et nyt tv. Det bliver måske panasonic G10 i 46 tommer. Ikke så pænt og måske ikke helt så godt, men ihvertfald gennemprøvet og uden fejl.
Af SUN audio
#84553
Mons skrev:Jeg har en kammerat der har købt anlæg hos Sunaudio i sommer. Bla. nogle Acoustic Energy højttalere. De manglede imidlertid frontstoffet, men det var ikke noget problem - det skulle bare lige bestilles hjem...
Det er så efterhånden ved at være en del måneder siden - og hver gang min ven lægger vejen forbi for at høre hvor det bliver af - ja, så ender det altid bare op med en sludder for en sladder!

Frontstof til højttalere - en petitesse ville nogen måske sige - ikke desto mindre var det en klar aftale at prisen var inklusiv frontstof..

Den her sag burde Sunaudio forlængst havde fået afsluttet på en ordentlig måde!

Behøver jeg sige at min kammerat ikke ligefrem er begejstret over kundeservicen - eller rettere - manglen på samme..?!!

Personligt sætter jeg ikke mine ben i den butik igen - mage til amatøragtig kundeservice!! !:(
Jeg står en smule uforstående overfor dette du skriver, og er ikke bekendt med at der er kundre der mangler frontstof til deres højttalere. Du må gerne maile til mig på [email protected] med mere information og navn på din kammerat, så skal jeg se hvad der er sket.

Istedet for at kritisere os på nettet, burde I istedet have kontaktet undertegnede direkte for at få løst dette problem. Det er umuligt for os at rette en fejl, hvis jeg ikke er vidende om dette, og nej, det er ikke muligt for mig at have kontakt direkte med alle vores kunder.

Har din kammerat andre problemer udover manglende frontstof?

mvh
Kenneth
Daglig leder