Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flomme
#311
Hey jeg er ved at købe sådan en skærm er der nogen der kan anbefald at jeg IKKE køber den, høre gerne din mening.

Tak :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#313
Velkommen her på forum ;)

Personligt ville jeg være tilbageholden mht. køb af en så billig skærm. Jeg ved godt den har fået positive ord med på vejen fra tweak, tweak-up eller hvor end det nu var de havde den inde på et tidspunkt.

At testen så er meget lidt kritisk og de væsentligste ting og f.eks. farvegengivelsen knap nok nævnes spår lidt om den faglige kompetence for personen der testede - intet personligt.
Og så er der underlige argumenter som jeg kan se folk rent faktisk ligger noget i; "Ifølge anmeldelsen af KTC skærmen bliver skærmbilledet bedre efter ca. 14 dage, men når der kun er 14 dages fuld returret er det lidt satset at vente så længe". (???) :(

Det er naturligvis en skærm, som kan det den skal kunne, altså vise et billede, men du skal ikke forvente alverden af den.
Jeg har allerede fået en idé om hvad man kan forvente af en 19 tommer til omkring de 2000 i testen af Neovo skærmen og jeg var ikke positivt overrasket, hvilket nok også ligger i mine ord fra testen.

Jeg prøvede faktisk at kontakte KTC for at få mere information om skærmen og blandt andet panelet, men det er lidt svært at kommunikere med en kinesisk analfabet. Jeg forespurgte på information om panelet, han sender mig billeder af skærmen, jeg forespurgte derefter på panelet igen og siger mange tak for billederne, hvorefter han sender mig flere billeder og siger, at jeg blot skal sige til, hvis jeg vil have flere. :D

Derfor; du bør forvente en skærm, som er på højde med dem for Medion og No Name, som købes i mange supermarkedet.
Skal det være en 19 tommer? For du kan jo få mere kvalitet for pengene ved at vælge 17, men hvis det bliver for småt, så er sagen jo anderledes.