Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af orm08
#254712
Har en ældgammel digital fotoramme der står på en skænk, det må kunne gøres smartere i dag

Jeg vil gerne have an flad digital fotoramme på 12-14", som kan sættes op på væggen og se godt ud.

Gerne med høj opløsning, wifi etc

Har prøvet at søge, men det jeg kunne finde var grimt plastik bras

Nogen der kender en sådan en, og hvor den kan købes
Af orm08
#254720
Hmm, det havde jeg ikke lige tænkt på

Ved du vor man kan få beslag (har en gammel iPad der må kunne bruges) ?
Af casperm
#316179
Ved godt det er et gammelt indlæg, men vil folk stadig foreslå at bruge en tablet fremfor en "rigtig" digital fotoramme.

Jeg har set forskellige digitale fotorammer her fra: https://www.avxperten.dk/digital-fotoramme/, men nogle er faktisk så dyre at en billig tablet ville være mindre i pris.

Dog er designet lidt pænere i fotorammerne trods diverse tablets.

Er der nogen der har haft gode erfaringer med at bare bruge en tablet istedet for en digital fotoramme, eller er de rent faktisk okay? :)
Af orm08
#316181
Ja, jeg bruger en stadig en gammel iPad, som jeg mener er pænere end en fotoramme

Tak for tidligere input fra Flatpanels 😀

Køb en brugt
Brugeravatar
Af bbplayer
#316182
Ikke at glemme den fleksibilitet som kommer med en tablet, og alle de apps lavet til screensavers.

Jeg brugte selv en Android baseret tablet for mange år siden (Android 3.0+), det virkede fint og allerede der var play store fyldt med apps til formålet, så helt klart bedre end fotoramme som måske er custombuilt med et os og simple funktioner.
Af LarsCJ
#316186
casperm skrev: 24. jun 2020, 10:57
Dog er designet lidt pænere i fotorammerne trods diverse tablets.
Har en bekendt, som løste det med en fin gammel billedramme fra genbrugsbutikken, et passepartout tilskåret selve skærmens størrelse (købt i plakatbiks) og hængte tabletten fast bagpå rammen med velcrobånd. Ret vellykket, indtil katten rev den på gulvet.