Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251050
Kan man mon forvente at U2718Q kan købes i Danmark kort efter den amerikanske lanceringsdato i juli?

Jeg er på nippet til at købe en 27" 4K skærm, og har set mig lun på Dell P2715Q.

Med en snarlig opdatering af deres skærme tænker jeg umiddelbart det er et dårligt tidspunkt at købe på. Der kommer givetvis en del forbedringer med den nye model, men jeg gad godt vide hvor længe jeg skal vente før den kan købes her i Dk. :)

Vh
#251068
Hej Brian. Jeg kan godt redegøre for hvorfor jeg skal bruge en 4K skærm her, men det er ikke specielt relevant i forhold til trådens emne.

Lige nu arbejder jeg på Mac OS, men jeg kommer til at investere i en stationær Windows PC i forbindelse med køb af monitor.

Det er en blanding af tekniske specs og æstetik der har gjort mig lun på førnævnte monitor. Jeg kunne dog godt strække den lidt, og vente med at investere til efter sommeren hvis der kommer en snarlig opdatering.

Vh
Af BrianH
#251088
Men det er relevant for mig.
Din tråds emne er "Kommende Dell monitors" og det eneste spørgsmål er "Kan man mon forvente at U2718Q kan købes i Danmark kort efter den amerikanske lanceringsdato i juli?" hvilket ingen andre end Dell kan svare på.

Så hvis du ikke gider fortælle hvorfor du vil have 4k på en 28" skærm, så er der ikke meget indhold tilbage i tråden