Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#182
Hej

Jeg skal ud o købe en ny skærm og havde egentlig besluttet mig for en Samsung 193p+, efter have læst gode reviews om den.
Men så så jeg nyheden om BenQ FP202W 20" Widescreen med 8ms, hvilket tiltaler mig meget.....
Jeg regner med at lave mit nye køb om 14 dage, om mit budget ligger på ca. 4000kr. Men jeg har ikke kunne finde noget om den nye BenQ FP202W, udover release her i oktober. Men er der nogen der ved hvad den kommer til at koste?
Skærmen skal bruges til at kode, spil, Internet film/tv.
Håber at i kan komme med lidt input :-)
Har 193p+ picture in picture?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#185
Der er ingen PIP på 193P+
Af akawa
#188
Ok, men nogen der ved hvor og hvornår BenQ FP202W kommer i handel, og hvad den kommer til at koste? Hvis det bliver meget over 4000kr, køber jeg nemlig 193p+.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#190
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ved, hvad den kommer til at koste for da jeg skrev nyheden var det ikke tilgængeligt.
BenQ producerer ikke de dyreste skærme på markedet, men jeg tror 4000 er en smule optimistisk. Deres nuværende 20 tommer, som dog ikke har været så populær, koster lige over 6000 kroner.

Men hvis den kommer i oktober som lovet, så begynder der nok snart at falde lidt information fra. Du kunne evt. prøve at kontakte BenQ og høre om de ved noget :)
Af akawa
#192
Hej Rasmus

Hvad med VP930 er der noget nyt omkring den? - Kunne jo også være en mulighed.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194
Jeg har fået lovning på at få en demomodel til test, men jeg ved ikke helt hvornår den kommer. =(

Jeg har endnu ikke hørt tilbagemeldinger på den selvom enkelte forhandlere er begyndt at sælge den allerede. Umiddelbart virker den dog ret dyr i forhold til Samsungs alternativ 193p+ og jeg ved ikke hvor meget prisen falder.