Til diskussion og snak om computerskærme
Brugeravatar
Af yksa
#242471 Hej Flatpanels.

Er der nogen herinde som bruger en Dell Ultrasharp skærm til casual Caming?
Oplever i gosthing når i spiller FPS spil?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#242472 Det er nok lidt for bredt et spørgsmål :) Dell har lavet UltraSharp-skærme i mere end 10 år og de fås i ret mange varianter.
Brugeravatar
Af yksa
#242473 Den variant jeg har kigget på er denne https://www.fcomputer.dk/hardware/monit ... -sort.html

Jeg er ikke den store gamer men, men vil gerne have en skærm med ips der kan bruges til gaming men også til almindelig videovisning.
Er lidt træt af min skærm som har en TN panel.
Brugeravatar
Af azrael
#242474 Der er en ret fyldestgørende anmeldelse af den skærm du kigger på her: http://www.tftcentral.co.uk/reviews/dell_u2717d.htm

Personligt har jeg spillet på min Dell i 7 år (hmm, måske tid til en opgradering :D) uden problemer og jeg spiller hovedsageligt CS:GO.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#242479 Jeg spiller også - eller gjorde - på min 27" med IPS panel og det går udmærket. Der er dog lidt slør på, men ikke i en grad, at det går mig på. Hvis det bare er casual gaming, så vil jeg mene, at det går an.
Brugeravatar
Af yksa
#242483 Efter at have læst det review af den skærmmodel skal man i hvert fald ikke bruge den til casual gaming, inputlaget er stor på denne skærm.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#242486 Ahh, klap nu lige hesten. 20 ms er ligeså lavt som det laveste noget TV indtil nu har præsteret og alt under 30-40 ms er generelt ret godt.
Brugeravatar
Af yksa
#242496 Billede

Jeg syntes ellers at det lyder af meget.
Speciel når mine primære spil jeg spiller er Battlefield 1, Cities Skyline, Farming simulator 17 og Euro og american truck simulator spil.
Brugeravatar
Af yksa
#242582 Lige nu er det ja,
De andre spil er jo ikke nær så kræven.

Men mon det ikke går?
Jeg er ikke hvad man kalder for en fokuseret gamer.
Af pekr
#242618 Har brugt Dell skærme siden 2405'eren op til i dag med en 3216q og en 2715q og er også casual gamer. Jeg har ingen problemer med at spille fps, synes ikke jeg oplever det som generende.