Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gasolin
#201758
Har en 29" 21:9 2560x1080 asus PB298Q skærm, som jeg bruger hver eneste dag med hver sin side på hver sin halvdel af skærmen f.eks facebook og cam chat eller youtube og facebook.

Sidder med mit tv ved siden af mig og der kunne det være fedt med en medium stor skærm (21.5-24") jeg kan bruge til at se tv,film med istedet for at se en video med vlc hvor den fylder en del af en cam chat(eller halvdelen af min skærm) og på den anden halvdel facbook eller f.eks hwt,ofte når jeg ser tv skal jeg dreje mig for at følge lidt med i hvad der sker.

Har stofa tv som jeg kan se på min pc og har et gammelt tv tuner jeg tror stadig virker hvis der findes en driver til windows 7 (tror tv tuneren er fra vista tiden, var et jeg fik med en brugt pc jeg købe for ca 2 år siden).

Ved at man ofte kan få en 20-22" pc skærm til en del under 1000kr som jeg regner med er god nok, det skal være full hd og gerne mulighed for at at justere højden (som nok kun er muligt med de dyre modeller) ellers et fornuftigt billede, skærmstørrelse helst min 22" max pris under 1000kr incl det hele (f.eks kabel)

Er der nogen skærm i vil anbefale?

Hvad passer bedste til min 21:9 2560x1080 skærm så den ikke bliver for lille eller for stor og så opløsningen passer med skærmstørrelsen (24" siger de fleste med 1080 men det behøver det ikke være)

ca 800kr vil være fint

Har set en del skærm på edbpriser men udvalget er jo meget stort http://www.edbpriser.dk/hardware/skaerm ... e&rlm=List
Af gasolin
#201765
Nogen der ved hvad en justerbar fod til en pc skærm koster, har ikke kunne finde nogen billige.

Det vil sige koster skærmen 800kr og foden 500kr så kunne jeg lige så godt købe en dyrer skærm med justerbar fod
Af gasolin
#201772
Det var jo ikke så dyrt, holderen skal monteres på kanten af min hylde det der svarer til der hvor et tastatur normalt er, kan selv beslaget ikke drejes 180 grader dur det ikke.

Kunne godt være sådan en jeg skal have http://www.avxperten.dk/vaegbeslagophae ... 2-arme.asp

Så skal jeg bare have lidt hjælp til en skærm, tror det skal være en ips skærm 21.5-23" og full hd men hvilken (under 1000kr)