Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrunoB
#192604
I disse tider hvor krisen kradser er det ret uforståeligt at ikke engang en af de store skærmproducenter forsøger at markedsføre en uber-gamer oled monitor i f.eks 32".

For hvis denne skærm blev prissat nogenlunde hæderligt så kunne den komplet udkonkurrere alle de sølle TN gamerskærme incl 120Hz varianter der findes.
Ja selvfølgelig lige udover skærme til de gamere der stadig kun vil investere under 1500kr i en skærm. :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#192637
Ja eller bare en 24". Det burde de næsten kunne producere i dag. Men det lader til, at de vælger at satse anderledes, pga. det døende PC-skærmsmarked. Der sælges jo ikke mange monitors længere, men der sælges ufatteligt mange smartphones og tablets (og som sådan også tv). Jeg tror desværre OLED-monitors står lidt længere nede på prioriteringslisten :(

Men jeg vil også klappe i de små hænder, når det sker.
Af BrunoB
#192639
Grunden til til at jeg postede indlægget er at jeg synes det er uforståeligt at ingen satser.
For fortjenesten vil være sikker. 8)

Selvom de prissatte en sådan lad os sige 24"-32" til lidt over det dobbelte af en hi tec IPS skærm i samme format så ville der garanteret være tonsvis af både gamere og grafikere der ville fiske muldvarpen frem.
Incl mig sææl ;)
For så havde man en skærm der mht reaktionstid, lag og farvespektrum sagde spar 2 til det der findes i dag. (B