Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#189045
Yes... Tændte computeren her til morgen og lyset i den primære skærm manglede..
Just great! (o: - Så nu er jeg på jagt efter to nye..

### Den hurtige: ###
Hvilke skærme (mærker/modeller) skal jeg glo efter, for at finde nogen med højdejustering?
Jeg har ingen krav, andet end minimum 22" og højst 5ms responstid


### Den langsomme: ###
Jeg har kigget lidt hos Elmutanten, Føniks Computer og lidt andre steder og der er riiiiiigeligt af skærme jeg finder interessante!
MEN! De er stort set alle uden højdejustering...

Så hvor finder man efterhånden en skærm med højdejustering, da jeg nægter at glo op eller ned i skærmen eller have to kasser fra mine gamle routere stående under skærmen..


Der er ingen krav, udover størrelsen skal minimum være 22" og højst 5ms responstid..
Mht. stik, så er jeg "ligeglad" da der også skal købes nye skærmkort på et tidspunkt..
Pt. har min PC 2x DVI og den ene skærm er tilsluttet serveren med VGA
(Omformere kan jo løse eventuelle problemer...)


Prisen skal holdes nede, da der skal købes to og jeg håber derfor på højst 3000kr.
(Der skal jo sikkert købes løst webcam og mikrofon)

Jeg kan MÅSKE leve med kun at købe en lige nu, men det skal så være en skærm der ikke pludselig udgår... (:
Brugeravatar
Af DICKHILL
#189110
Emnet må for min skyld gerne slettes! (:

Jeg har fundet mine skærme som dog er uden højdejustering, hvilket jeg så må leve med eller få hængt dem op på vægen..

Derudover fandt jeg ud af at man kunne tilføje filtret "Justeringer til display-position" på edbpriser.dk, hvilket gav mig 71 hits..