Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#186843
Er der nogen som har hørt mere fra Dell vedr. fejlretning el. dato for ny produktion af en ny batc.

Den nuværende produktion af U3014 skærme er voldsomt fejlbehæftede.
(se links).

http://en.community.dell.com/support-fo ... 99832.aspx

http://en.community.dell.com/support-fo ... 45874.aspx

Jeg har selv måtte returnere 3 eks. med den nævnte fejl.

Er der nogen i dette forum som det er lykkedes at få en fejlfri skærm?

Nuværende produktion (den eneste tilgængelige p.t. er fra februar 2013).

Dell har bekræftet at de har set og registreret fejlen på monitorer de har fåer retur, men de udbeder sig samtidigt mere en 1 måneds ventet tid for at finde et "fix" på problemet.

Skærmen er iøvrigt hamrened god (Skarp, gode farver efter kalibrering og hurtig OSD menu m.m.) - skal helt klart have en når de er blevet fejlfri.

Nogen som ved hvordan vi får mere info. om fejlen/skærmene?
#186907
Hej zap4ever

Jeg er ked af at høre, at du har problemer med din skærm.

Jeg vil undersøge sagen nærmere. og vende tilbage med en update, så snart jeg ved noget mere.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook