Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dabaq
#177823
Hejsa.

Jeg har kigget en masse gamer skærme igennem (120hz 2ms), og primært er det samsung jeg er på udkig efter, da de har fået nogle gode anmeldelser.

Dog kan jeg kun finde 3:

S23A950D - udgået?
S23A750D - udgået? for dyr
S23A700D - udgået, go pris

Jeg har især kigget på S23A700D, men den er desværre udgået, og det ser ud til de andre også her : /
Jeg har heller ikke kunnet finde noget info om der overhovedet er nogle nye på vej. Ved i noget om det?

på forhånd tak
Af klog_joe
#177986
Er også på udkig efter Samsung gaming skærm.. Hvad jeg bider mest mærke i er, at 9/10 af dem der sælges er 60hz..

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er i kategorien til 60 eller 120hz, men det undrer mig der laves så få.

Hvorom alting er, hvad køber man egentlig nu?? Synes de 4.000 en S27A950D koster er lige i overkanten :/
Af klog_joe
#178063
OP jeg kan se dit indlæg er en uges tid gammel.. Hvad endte du op med at gøre??
Af dabaq
#178175
Jeg er ikke kommet videre, den jeg havde kigget på (S23A700D), er desværre udgået. Kan se S23A750D også er udgået, men der er nogle få tilbage, men den har ikke DVI :S Om der kommer nogle nye i 2013 tør jeg ikke sige noget om.
Af klog_joe
#178196
Jeg er også på hældende... Det er en smule muligt at opdrive 950D - men det virker næsten som om der er et nyt kuld på vej i 2013 - for de fleste butikker har kun 60hz samsung skærme igen og ikke det store udvalg. Det plejer ikke at være tilfældet med Samsungs skærme, men der er desværre ikke meget hjælp at hente herinde på FP må jeg erkende :)