Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#158
De eneste skærme fra Samsung der har pixelgaranti er:
172X, 173P, 173P+, 193P og 193P+

4 ms, 8 ms eller 12 ms - selvfølgelig er en 4 ms skærm en anelse hurtigere end en 12 ms, men det meste er nu bare salgslir. Det er kun ved udvalgte farveovergange at de 4 ms er gældende, så du behøver ikke lægge alt for meget i det.

Jeg havde ingen problemer med at spille på en 172x
Af Mondrup
#161
Okay, så vælger jeg den :)
Mange tak
Af Axis Mundi
#229
Hej

Jeg vil gerne skifte min gamle CRT skærm ud og vil derfor gerne have en fladskærm. Jeg ved dog ikke helt hvad skærm det skal være, da udbuddet er ganske overvældende.
Har dog set lidt på edbpriser og læst et par reviews. Prislejet er omkring 3000 kr.
Har kigget på en Hyundai ImageQuest L90D+, som virker god og en Dell UltraSharp 1905FP. Er der nogen som kan sige noget om hvad der er bedst og er der nogen der måske har nogle bedre forslag?
Det skulle gerne være en allround skærm, der kan lidt af hvert.

Mvh Niels B
Brugeravatar
Af hightower
#235
hold dig væk fra dell 1905fp, den er alt for langsom til spil (20ms). hvis du skal sende den retur, kan du kun benytte dells fragtmand (UPS) og deres lager er i irland. jeg mener at have læst det koster 5-700kr at sende den retur.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246
Axis Mundi: Er du ikke flink at starte din egen tråd istedet for at køre videre i denne. Det gør det nemmere for brugerne at svare på spørgsmål og for fremtidige forum-søgninger at give kvalificerede hits.